Tips til Naturlic fiber

 

Her finder du flere foreslag og tips til hvordan du kan bruge Naturlic fiber på en nem måde i dine daglige måltider. 

 

Brød. Tilsæt Naturlic fiber i alt slags brød og kage,  2 - 3 spsk. Naturlic fiber ved 500 g. mel, undlad evt. lidt mel. Naturlic fiber holder holder på fugten på den måde holder den brød frisk længere.

Grød, Marmelade og Pesto. Kom Naturlic fiber i marmeladen, pesto eller grøden. Naturlic fiber kan kommes i når du koger grøden/marmeladen eller efter afkøling. Til en portion havergrød tilsættes ½-1  spsk. Naturlic fiber som koges sammen med havergrynene, hvis grøden bliver for tyk tilsæt evt. lidt mere vand. På denne måde får du en lind og ekstra mættende grød.

Hakkebøf. Naturlic fiber blandes/æltes i farsen inden bøfferne steges. Brug ca. 2 spsk Naturlic fiber til 500 g. fars. Naturlic fiber holder på saften og de gode proteiner og vitaminer bevares i bøffen.

Lasagne og Kødsovs. Naturlic fiber i f.eks Lasagne, chili koncarne eller anden kødsovs giver mere fylde og ensartet konsistent. Brug ca 1-2 spsk Naturlic fiber i kødsovsen.

Kartoffelmos. Tilsæt Naturlic fiber i kartoffelmosen, det giver ekstra mæthed.

Panering. Naturlic fiber kan bruges til en let panering af fisk, karbonader. Inden stegning vendes kødet i æg derefter i Naturlic fiber.

 

 

- God fordøjelse -

Grafiki